Wednesday, January 2, 2013

Asia: idei de vacanta pentru 2013

Eu prefer sa imi petrec Craciunul in familie si Revelionul cu prietenii. Asta pentru ca in familie avem inca o strabunica in putere si pentru ca prietenii ii vad rar. Altfel, as lua rucsacul in spate si as disparea in locuri exotice.

Dana Rogoz a ales sa faca o plimbare lunga prin Cambodgia in aceasta perioada a anului. Si mi se pare o idee foarte buna. De urmarit aici.

Asia de Sud Est este printre destinatiile mele preferate dar pe care inca nu le-am atins. Acesti doi tineri insuratei, Simona si Lucian isi petrec luna de miere plimbandu-se prin Asia.

Cateva idei de vacanta, ca sa incepeti sa va faceti planuri pentru 2013.

2 comments:

  1. Chiar am urmarit astazi un documentar despre Cambodgia si mi-a placut. Cred ca ar fi o destinatie potrivita pentru o vacanta exotica, atat de diferit de ce stim noi....

    ReplyDelete
  2. Daaaa, ar fiminunat, as intra pe un teritoriu atat de necunoscut si de diferit, cred ca oricat te-ai pregati inainte, tot ramai nepregatit si uimit, cand ajungi acolo.

    ReplyDelete

Materialele disponibile pe acest blog sunt publicate sub licenţă Atribuire-Necomercial-Fără Opere Derivate 3.0 România Creative Commons.